Kik költöznek Caramel szomszédságába?

Budapest egyik épülőfélben lévő lakóparkja a Molnár Ferenc Caramellel, a Megasztár roma győztesével reklámozza lakásait. A cég üzleti szempontok, és nem a bőrszín alapján döntött az énekes mellett. A vállalat ügyvezetője elégedett: a lakások harmada elkelt, bár nem a romák érdeklődnek.

MNO
2005. 09. 22. 6:52
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Budapest egyik épülőfélben lévő lakóparkja a Molnár Ferenc „Caramellel”, a Megasztár roma győztesével reklámozza lakásait: „Költözzön Caramel szomszédságába!„. Minden bizonnyal ez az első alkalom, hogy egy roma szerepel egy hirdetésben, ám nem mellékes, hogy mikor a lakást főnyereményként fölajánlották, még nem lehetett tudni, ki nyeri a dalversenyt.

Gyulay Anett, a lakóparkot építtető cég ügyvezetője közölte: üzleti megfontolások alapján döntöttek amellett, hogy Caramelt szerepeltessék a reklámkampányban. Az ügyvezető szerint a Megasztár szereplői közül már a döntő előtt Molnár Ferenc volt ő a legnépszerűbb, és a vállalat szempontjából a bőrszín és a származás lényegtelen tényezőnek számított. Gyulay Anett hozzátette, hogy a lakások értékesítésekor a 25-35 év körüli korosztályt célozták meg, és Caramel azt az alulról jövő, tehetséges fiatalt testesíti meg, aki a tudásának köszönhetően sikert sikerre halmoz.

Az építkezés még tart, és a cég a lakások harmadát már értékesítette, amit Gyulay Anett kifejezetten jó aránynak tart. A vevők között leginkább fiatal, diplomás házaspárok találhatók. A jelentkezők egy részét a környék vonzza, mások kifejezetten Caramel miatt szeretnének ide költözni. A reklám a tehetősebb romákra nem hatott, mivel az ügyvezető közölte: a vevők között egy roma sincs.

(Forrás: Népszabadság)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.