Budapest egyik épülőfélben lévő lakóparkja a Molnár Ferenc „Caramellel”, a Megasztár roma győztesével reklámozza lakásait: „Költözzön Caramel szomszédságába!„. Minden bizonnyal ez az első alkalom, hogy egy roma szerepel egy hirdetésben, ám nem mellékes, hogy mikor a lakást főnyereményként fölajánlották, még nem lehetett tudni, ki nyeri a dalversenyt.
Gyulay Anett, a lakóparkot építtető cég ügyvezetője közölte: üzleti megfontolások alapján döntöttek amellett, hogy Caramelt szerepeltessék a reklámkampányban. Az ügyvezető szerint a Megasztár szereplői közül már a döntő előtt Molnár Ferenc volt ő a legnépszerűbb, és a vállalat szempontjából a bőrszín és a származás lényegtelen tényezőnek számított. Gyulay Anett hozzátette, hogy a lakások értékesítésekor a 25-35 év körüli korosztályt célozták meg, és Caramel azt az alulról jövő, tehetséges fiatalt testesíti meg, aki a tudásának köszönhetően sikert sikerre halmoz.
Az építkezés még tart, és a cég a lakások harmadát már értékesítette, amit Gyulay Anett kifejezetten jó aránynak tart. A vevők között leginkább fiatal, diplomás házaspárok találhatók. A jelentkezők egy részét a környék vonzza, mások kifejezetten Caramel miatt szeretnének ide költözni. A reklám a tehetősebb romákra nem hatott, mivel az ügyvezető közölte: a vevők között egy roma sincs.
(Forrás: Népszabadság)
Magyar Péter gyűlöli, ha Varga Judit megszólal, mert kiderül az igazság
