A Mattel a divatiparba igyekszik

Az amerikai játékgyártó cég, a Mattel a divatiparba kíván betörni. A vállalat Barbie Luxe néven dob piacra farmereket, pólókat, táskákat, ékszereket, a célközönség a babázásból már kinőtt tinédzserektől a harmincas korosztályig terjed. A neves tervezők műhelyéből kikerülő cikkek a Barbie-babák jellegzetes stílusjegyeit hordozzák majd, bevezetésüket komoly promóciós kampány előzi meg - írta a Reuters nyomán a napi.hu.

MNO
2005. 10. 15. 13:16
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Maguk a Barbie-babák manapság már nem fogynak olyan jól, mint régen, de a Mattel bízik a trendsetter nők nosztalgiájában – Japánban egyébként ez már bejött, az ottani Barbie-butikok már árusítanak – nem olcsón – női ruhákat is.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.