Szálka Miklós, a városüzemeltetési bizottság tagja szerint nem lehet a mostani „kapkodással„ komoly műszaki munkát végezni – közölte a Távirati Irodára hivatkozva a Fidesz.hu. A politikus elmondta: a jelenlegi fővárosi gyakorlat szerint a többméteres gödröket „nehezen tömöríthető” homokkal fedik be, és ezt követően kerül sor az útfelújításra. A kivitelezők saját érdekükben megvizsgálják az útalap teherbírását, és ha ez nem megfelelő, akkor nem vállalnak garanciát az út esetleges későbbi süllyedése esetén – hívta fel a figyelmet, hozzátéve: az úgynevezett lehajlásméréssel elvégzett vizsgálatokból az derült ki, hogy az útalap –a legtöbb esetben„ nem felelt meg.
Kupper András, a fővárosi Fidesz–MKDSZ-frakció vezetője közölte: ha a főváros jövőre száz kilométernyi utat kíván felújítani, akkor „egyáltalán nem mindegy, milyen minőségben” teszi.
A városnak ma nem az az érdeke, hogy minőségi munkát végeztessen az útfelújítások során. Demszky Gábor a kampányban vállalt céloknak akar megfelelni, amikor csak a felújított utak hossza és nem azok minősége érdekli – mondta az ellenzéki politikus. (Fidesz.hu)

Újabb csapás érte a rács mögött ülő Kiss László óbudai polgármestert