Ismét rekordot döntött az online reklámköltés

Friss felmérések szerint a harmadik negyedév amerikai online reklámköltései meghaladták a hárommilliárd dollárt, ami több mint egyharmados – 33,9 százalékos – növekedést jelent 2004 hasonló időszakához és 4,7 százalékosat a szintén rekord második negyedhez képest.

MNO
2005. 11. 25. 14:05
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A tanulmányt készítő PricewaterhouseCoopers egyik elemzője elmondta: az internetes reklámok csaknem kétharmadát a különböző oldalakon elhelyezett hirdetések, illetve a keresőmarketing teszi ki, de feljövőben vannak az online videoreklámok is, amelyek 2005 végére 1,8 százalékkal fognak részesedni a teljes netes reklámköltésből. A videós hirdetések 2006-ban a 2,5, 2009-ben pedig a 6,8 százalékot érik majd el az előrejelzések szerint.

Ahogy az mfor.hu-n már korábban is olvasható volt, szakértők szerint a televíziók rovására nyer teret a jövőben az online videoreklám. Az idei 225 millió dollárhoz képest 2007-ben már 640 millió dollár értékben fognak ilyen hirdetéseket megjeleníteni. Az évtized végére pedig a reklámpiac ezen szegmense 1,5 milliárd dolláros lesz – írja az eMarketer.

(mfor.hu)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.