A tanulmányt készítő PricewaterhouseCoopers egyik elemzője elmondta: az internetes reklámok csaknem kétharmadát a különböző oldalakon elhelyezett hirdetések, illetve a keresőmarketing teszi ki, de feljövőben vannak az online videoreklámok is, amelyek 2005 végére 1,8 százalékkal fognak részesedni a teljes netes reklámköltésből. A videós hirdetések 2006-ban a 2,5, 2009-ben pedig a 6,8 százalékot érik majd el az előrejelzések szerint.
Ahogy az mfor.hu-n már korábban is olvasható volt, szakértők szerint a televíziók rovására nyer teret a jövőben az online videoreklám. Az idei 225 millió dollárhoz képest 2007-ben már 640 millió dollár értékben fognak ilyen hirdetéseket megjeleníteni. Az évtized végére pedig a reklámpiac ezen szegmense 1,5 milliárd dolláros lesz – írja az eMarketer.
(mfor.hu)
A tavasz 14 pillanata: Orbán Viktor második negyedéve képekben















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!