A nagy pártok idei hirdetésdömpingje mellett a kormány is tekintélyes összeget áldozott önmaga és intézkedései népszerűsítésére. A „lakossági tájékoztatás” címén futó, az ellenzék részéről csak közpénzből finanszírozott önreklámként aposztrofált akciókban szeptemberig 634 millió forintot költött el a kabinet – írja a Magyar Hírlap.
Az év elején főleg a száz lépést megelőző intézkedések , a Fészekrakó, a Start, és az Útravaló programot népszerűsítő szlogenek köszöntek vissza, május óta viszont főleg a száz lépés intézkedések „dolgozik a kormány”-üzenetet sugalló plakátjaival találkozhatunk.
A tavaszi kormányzati kommunikációs tenderen győztes Young and Rubicam – MediaEdge párossal júniusban egy évre kötött szerződést a Miniszterelnöki Hivatal (MEH), a kancellária akkori közlése szerint a választásokig körülbelül kétmilliárd forintot szánt kommunikációs célokra a kabinet. Az összegből 275 millió kreatív tevékenységre, kilencszáz millió pedig reklámok elhelyezésére megy, illetve ment el, nyomdai munkákra 550 millió, közvélemény-kutatásra pedig további háromszáz millió forint áll rendelkezésre. Hogy június óta melyik keretből mennyit használt már el a kabinet, azt a kancellárián nem tudták megmondani, annyi biztos, hogy 150 millió forint már elment a nyári száz lépést népszerűsítő road-showra, 50 az azóta lezajlott hirdetésekre, 125 millió pedig éppen most csordogál el a kormány adócsökkentési programját ismertető kampányra.
Az is biztos viszont, hogy a közvélemény-kutatási feladatokra kiírt tender győztesének a fenti kétmilliárdos kereten felül fizeti majd 166 milliós megbízási díját a kabinet. A júniusig szóló feladat elnyerésére Batiz András tegnapi tájékoztatása szerint a MEH-hel jelenleg is szerződésben lévő Median és a Szonda Ipsos a legesélyesebb.
(magyarhirlap.hu)
Mindics tagad, Zelenszkij emberét megtalálták Izraelben















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!