Jámbor Gyula: Klientúraépítés, baráti cégek helyzetbe hozása – Kóka

MNO
2005. 12. 29. 9:11
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Jámbor Gyula: Összegzésül elmondható: Kóka János profi háttércsapat által felépített és hatásos – mi több: hatásvadász – kommunikációval igyekszik elhitetni magáról, hogy valami gyökeresen újat akar. Szigorúan a cselekedeteit nézve azonban úgy látszik, a miniszter a szocialista–liberális hatalomgyakorlás hagyományos módját: a klientúraépítést, a baráti cégek helyzetbe hozását, a posztkommunista gazdasági elit kapcsolati hálójának erősítését tekinti legfőbb feladatának. Karrierépítése Gyurcsány Ferenc felemelkedését idézi, ami okkal töltheti el aggodalommal a Kuncze-féle SZDSZ-vezetést, beleértve az MSZP támogatását egyre inkább nélkülöző Demszky Gábor főpolgármestert is.

(Magyar Nemzet, 2005. december 29.)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.