Iszákossá teszik a fiatalokat az alkoholreklámok?

A fiatalok italozása tekintetében Nagy-Britannia mutatói Európában a legmagasabbak közé tartoznak: a 11–15 évesek mintegy 20 százaléka hetente legalább egyszer megkóstol valamilyen szeszes folyadékot. A kutatók kimutatták, minden egyes plusz reklámmal havonta egy százalékkal nő az alkoholfogyasztás.

MNO
2006. 01. 03. 14:39
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az alkoholmarketing ivásra csábítja a gyerekeket a Georgetown University felmérése szerint is. A kutatócsoport kimutatta: tizenöt alkoholos portálból tíz tartalmaz játékokat, amely nagy vonzerőt jelent a fiataloknak. 2003 júliusa és decembere között az alkoholgyártó cégek honlapjait mintegy 700 ezer alkalommal látogatták meg kiskorú felhasználók.

(Menedzsment Fórum)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.