Mint arról az MNO korábban beszámolt, a Gazdasági Versenyhivatal szerint a társaság 2004-ben és 2005-ben úgy népszerűsítette szolgáltatásait, hogy nem tárgyilagosan hasonlította össze a versenytársak szolgáltatásaival. A versenytanács indoklásában megállapította, hogy a Tele2 Magyarország nem rendelkezik hang továbbítására alkalmas hálózattal, s ily módon nem nyújt hozzáférési, hanem csak közvetítő szolgáltatást. A versenytanács kifogásolta azt is, hogy a reklámok jelentős részében szerepelt a „nincs havi előfizetési díj„ közlés, amely nem vette figyelembe azt a körülményt, hogy a fogyasztónak nemcsak magával a Tele2-vel, hanem az adott hozzáférési szolgáltatóval is jogviszonyban kell állnia, s ily módon elengedhetetlen, hogy a fogyasztó e szolgáltató részére havi előfizetési díjat fizessen.

Tiszta vizet öntünk a pohárba – ennyibe kerül egy lángos a Balatonnál