A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa a 2006. április 5-én megtartott tárgyalásán hozott határozatában megállapította, hogy az Abbott Laboratories Magyarország Kft. a 2004. februári, áprilisi és augusztusi, illetve a 2005. szeptemberi szórólapjaiban a Klacid Uno terméket, illetőleg a 2005. augusztusi szórólapjában a Klacid XL terméket a fogyasztók megtévesztésére alkalmas összehasonlító reklámmal népszerűsítette.
A GVH a vállalkozást jogsértő magatartásáért 8 millió forint versenyfelügyeleti bírság megfizetésére kötelezte.
(portfolio.hu)
Illegális migráció: Sötét összefüggések rajzolódnak ki a legújabb adatokból















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!