Egy a közelmúltban végzett felmérés szerint a sok, egymásnak olykor ellentmondó információ miatt az emberek már maguk sem tudják, hogy mi egészséges és mi nem. Az Ad Hoc Plus Research kvalitatív kutatása rávilágít: a körülöttünk cikázó információkból igyekszünk egy saját egészség-térképet felállítani, mely azonban tele van ellentmondásokkal. Kiderült, hogy a bio-élelmiszereket a megkérdezettek közel 100 százaléka az egészség csúcsának tekinti, ugyanakkor a többségnek fogalma sincs, mit jelent az, hogy „bio” és tulajdonképpen az ismeretlen bio-cégekben sem bíznak. A felmérés rámutatott arra is, hogy a sokat támadott multinacionális cégeket vásárláskor épp ezért inkább előnyben részesítik a fogyasztók. Fő okként az ellenőrizhetőséget jelölték meg. Egy gyömbérben, narancslében, vagy egy kólában pontosan tudjuk, mi található – vélekednek.
A többség ellentmondásosan azt állítja, hogy jobb, ha többször eszünk keveset, ugyanakkor a bőséges reggeli szinte minden második ember szerint nagyon fontos.
A megkérdezettek, ha szomjoltásról van szó, voksukat a 100 százalékos gyümölcsitalok vagy a „light” termékek mellett teszik le annak ellenére, hogy a legtöbb támadást az utóbbi időben pont a light termékek kapták, a bennük található édesítőszerek miatt. A válaszokból az is kiderült, hogy azok, akiknek fontos karcsúságuk megőrzése, egy ital megvásárlásakor a kalóriaadatokat tekintik meg elsőként és sokszor az alapján döntenek, tekintet nélkül arra, hogy mekkora gyümölcstartalmú terméket tartanak a kezükben. A kalóriaszegény vagy éppen -mentes üdítőket szinte kivétel nélkül mindenki az egészséges kategóriába sorolta.

Ő lett a legszebb magyar kislány – olyan szerény, hogy még az osztálytársai sem tudtak róla