Olaszországnak, Spanyolországnak, Csehországnak és Magyarországnak két hónapon belül kell válaszolnia a brüsszeli figyelmeztetésre és elfogadható indoklás hiányában módosítania a törvénykezésén – derült ki a Napi Gazdaság mai számából. Amennyiben ez nem történik meg, úgy az eljárás következő lépéseként a bizottság megindítja a pert az EU luxemburgi bíróságán.
Az Európai Unió 2003-ban elfogadott, és tavaly júliustól kötelező szabályozása megtiltja a dohánytermékek reklámozását az írott sajtóban, rádióban (a tévében már korábban tiltott volt), interneten és a nemzetközi sporteseményeken, amelyek külföldön is nézhetők. Nemzeti hatáskörben hagyta ugyanakkor a nem határokon átnyúló hatású médiumokban – például mozikban, hirdetőoszlopokon, használati tárgyakon (hamutartó, napernyő) – történő reklámozás szabályozását.
(napi.hu/tozsdeforum.hu)

Sorsfordító pillanatok, így mentették meg a kisbabát