Az MSZP 69 milliót költött az online hirdetésekre

2005 szeptembere és 2006 áprilisa között csaknem 160 millió forintot költöttek a pártok internetes reklámokra – derül ki a Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) adataiból.

MNO
2006. 06. 19. 13:10
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Míg az MSZP számos hónapot stabilan nyert az online mezőnyben, addig a Fidesz alig élt ezen média lehetőségeivel.

Elgondolkodtató ugyanakkor az is, hogy ha az MSZP csaknem 69 milliót költött az online hirdetésekre, akkor a közterületi és televíziós invázióval összesített számok vajon mit mutatnak – olvasható a penzcentrum.hu-n.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.