Elektronikus média: növekvő reklámbevételek

Mintegy 68 milliárd forint bevétele származott reklámokból az előző évben az elektronikus médiumoknak: az Ernst & Young Tanácsadó Kft. összesítése szerint 2005-ben a kedvezményekkel csökkentett, úgynevezett „net-net" televíziós reklámpiac mérete 60 milliárd 447 millió forint, a rádiós reklámpiacé pedig 7 milliárd 789 millió volt – közölte Keserű Csaba, az Ernst & Young Tranzakciós Tanácsadási Szolgáltatások üzletágának igazgatója budapesti sajtótájékoztatóján.

MNO
2006. 06. 20. 13:52
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Keserű Csaba elmondta: a közzétett adatok a klasszikus reklámszpotokból és a szponzorációkból származó, úgynevezett „net-net„ bevételt összesítik.

Málnay B. Levente, a műsorszolgáltatók egyesületének elnöke, a VIVA TV vezérigazgatója elmondta: korábban a televíziók a tényleges bevételi adatot hivatalosan nem közölték, így eddig csupán becslések láttak napvilágot.

(privatbankar.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.