Fidelitas: Gyurcsány a fiatalokat is hintára ültette

A Fidelitas tájékoztató kampányt indít a fiatalok körében, hogy bemutassák: a kormány nem őszinte politikát, hanem hintapolitikát folytat – hangzott el Ágh Péter és Koszorús László, a Fidelitas országgyűlési képviselőinek vasárnapi sajtótájékoztatóján.

MNO
2006. 06. 11. 16:05
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A kormányprogram vitája után nyilvánvalóvá vált, hogy Gyurcsány Ferenc többek között a fiatalokat is hintára ültette. Hintapolitikát folytat – emelte ki Ágh Péter. – A miniszterelnök és kormánya a választások előtt csak jókat ígért a fiataloknak, többek között azt, hogy nem lesz tandíj. A választások után azonban azt látjuk, hogy az ellenkezőjét teszik annak, mint amit korábban ígértek – szögezte le a politikus. Hívhatjuk ezt utólagos képzési hozzájárulásnak, a tandíj attól még tandíj marad: a fiataloknak fizetniük kell – tette hozzá.

Koszorús László aláhúzta: a Fidelitas azt gondolja, hogy igazságtalan ez a rendszer, mert a szegény családok gyermekei nem fogják vállalni azt a kockázatot, hogy több millió forintot fizessenek ki utólag a tanulmányaik végén. Rámutatott: ez a társadalom további kettészakadásához vezethet.

A politikusok bejelentették: a Fidelitas tájékoztató kampányt indít a fiatalok körében, hogy bemutassák: a kormány nem őszinte politikát, hanem hintapolitikát folytat. Hiszen – fogalmazott a fidesz.hu szerint Ágh Péter –, az elmúlt időszak történései alapján kiderült, hogy egyértelműen hazudtak a fiataloknak.

Mindezzel fel kívánják hívni a figyelmet arra, hogy a fiatalokat ismét egy olyan negatív intézkedés fogja érinteni, amelyek súlyosan nehezítik az életkezdést – fűzte hozzá a fidesz.hu szerint Koszorús László.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.