A Népszabadság úgy tudja, az utak listája már összeállt. A legvalószínűbb variáció szerint több mint 50 úton kellene megvásárolniuk a kamionoknak az autópályamatricát. Aki nem fizet, az az elképzelések szerint szigorú büntetésre számíthat, ám az sem járna jobban, aki elkerülő utat választana, mivel azt is megbüntetik.
Az intézkedés célja az, hogy a lakott területen átvezető főutak forgalma a sztrádákra terelődjön át. A terv egyben az elektronikus útdíjrendszer (ED) bevezetésének alapja lenne, amivel viszont négy éve késik az illetékes tárca. Éppen ezért a gazdasági miniszter a négy éve húzódó projektet szeptember 1-jétől új miniszteri biztosra bízza. A már csak megbízólevelére váró Kovács László – aki korábban az informatikai tárca közhálóprojektjének vezetője, a Malév informatikai igazgatója volt – új posztjához útravalóként a díjrendszer megvalósításának szűkre szabott menetrendjét is megkapja.
A fentiek alapján azonban most már az a valószínű, hogy az ED infrastruktúrájának valamennyi gyorsforgalmi úton és a hazánkon áthaladó kamionok által használt összes útvonalon ki kell majd épülnie.
(Népszabadság/Napi Online)
Littler saját magát is meglepte a botrányhős ellen, ilyet még ő sem látott















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!