A tervek között szerepel a kikötők fejlesztése, a menetrend szerinti hajóforgalom földrajzi és időbeni meghosszabbítása és a városnéző „vízitúrák„ továbbfejlesztése – tette hozzá Antal Attila a sajtótájékoztatón. Mint mondta, a fővárosi közlekedés fejlődése az utóbbi évtizedekben nagymértékben visszaszorította a hajózási forgalmat, de a menetrend szerinti hajójáratoknak továbbra is a tömegközlekedés részét kell alkotniuk. „A menetrend szerinti vonal- és átkelő járatok jelenthetik a városi közlekedés egérútjait.”
Hagyó Miklós szocialista főpolgármester-helyettes hozzátette: a készülő stratégia kidolgozása során figyelemmel kell lenni az agglomerációs és a régiós közlekedésre is.
A BKV Zrt.-nek kilenc hajója van, amelyből négy közlekedik menetrendszerűen, és egy szezonban körülbelül 30 ezren veszik igénybe a hajójáratokat.
(MTI)
Ismét a magyar versenyhivatal célkeresztjébe került a Booking
