A közlemény szerint a tanács 2007. június 17-i tárgyalásán megállapította, hogy a Lidl 2006. november 16. és 22. között tartott 3-at kap, 2-t fizet akciója során megtévesztette a fogyasztókat.
A GVH szerint a Lidl második születésnapja alkalmából kiadott akciós újságban szereplő tájékoztatást a fogyasztók úgy is értelmezhették, hogy a 2/3-ra csökkentett árú termékből kell hármat vásárolni. Ezzel szemben a vásárló már egy termék esetében is a korábbi ár kétharmadát fizette meg.
A tanács szerint a magatartás alkalmas volt a vásárlók megtévesztésre, mivel többletfogyasztásra ösztönzött, illetve azt a képzetet keltette, hogy az akciós ár mellett még igénybe vehető a klasszikus kettőt fizet, hármat kap kedvezmény is.
(mti)
Ki kellett volna zárni az egyik wimbledoni döntőst? Swiatek durván üzent a kritikusainak
