Fogyasztókat tévesztett meg a Lidl

Ötmillió forintra bírságolta a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.-t a fogyasztók megtévesztése miatt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa – közölte a GVH.

MNO
2007. 06. 19. 10:14
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A közlemény szerint a tanács 2007. június 17-i tárgyalásán megállapította, hogy a Lidl 2006. november 16. és 22. között tartott 3-at kap, 2-t fizet akciója során megtévesztette a fogyasztókat.

A GVH szerint a Lidl második születésnapja alkalmából kiadott akciós újságban szereplő tájékoztatást a fogyasztók úgy is értelmezhették, hogy a 2/3-ra csökkentett árú termékből kell hármat vásárolni. Ezzel szemben a vásárló már egy termék esetében is a korábbi ár kétharmadát fizette meg.

A tanács szerint a magatartás alkalmas volt a vásárlók megtévesztésre, mivel többletfogyasztásra ösztönzött, illetve azt a képzetet keltette, hogy az akciós ár mellett még igénybe vehető a klasszikus kettőt fizet, hármat kap kedvezmény is.

(mti)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.