Marketing Centrum: egymillióval több fideszes szavazó

A Fidesznek közel egymillióval több támogatója van, mint az MSZP-nek – derül ki a Marketing Centrum felméréséből. A vizsgálat szerint a pártszimpátiákra semmilyen hatással sem volt a Magyar Gárda megalakulása. A választásra jogosultak 36 százaléka a Fideszt, 22 százaléka pedig a szocialistákat támogatja. Az MSZP támogatottsága a 60 évnél idősebbek körében az átlag fölötti.

MNO
2007. 09. 09. 11:31
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Június és augusztus vége között alig változott a pártok támogatottsága, a pártszimpátiákat a Magyar Gárda színrelépése sem befolyásolta – derül ki a Marketing Centrum augusztus végi felméréséből. A közvélemény-kutatás szerint a választásra jogosultak 36 százaléka a Fideszt, 22 százaléka pedig az MSZP-t támogatja. Ez azt jelenti, hogy az ellenzéki párt továbbra is körülbelül egymillióval több ember véleményére van hatással, mint a nagyobbik kormánypárt.

A Marketing Centrum szerint a Fidesz hívei közül többen ígérték biztosra a részvételüket egy most vasárnapi választáson, mint az MSZP támogatói. A szocialisták elkötelezettjeit viszont jobban érdekli a politika, mint a Fidesz híveit. A Fidesz támogatottsága a szakképzett munkások, a 30-44 évesek és az 5 ezer lakosnál kisebb településeken élők körében még az átlagosnál is magasabb, az MSZP támogatottsága pedig a kisebb vidéki városokban és a 60 évnél idősebbek körében az átlag fölötti.

Az SZDSZ és az MDF továbbra is 5 százalék feletti eredményre számíthat, mindkét párt támogatottsága a diplomások körében a legmagasabb.

(origo.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.