Veszik a japán kocsikat az amerikaiak

A legtöbb amerikai elégedett a munkájával, fizetésével és munkatársaival – írja a The American. Csökkenő autóeladások sújtják a legtöbb márkát Amerikában, bár a GM, a Nissan és a Honda útja felfelé ível – számol be a The Washington Times.

Simon Zoltán
2007. 09. 05. 7:38
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

The American

A legtöbb amerikai elégedett a munkájával és a fizetésével is – derül ki a The American magazinból. A Gallup közvélemény-kutatására alapozva a szerzők rámutatnak: a megkérdezettek 90 százaléka elégedett jelenlegi állásával, míg mindössze 10 százalék elégedetlen. Ezek a 2006-os adatok egy kicsivel még jobbak is az 1989-es adatoknál, melyek szerint akkor 89 százalék volt elégedett, 11 százalék elégedetlen. A legtöbben még munkatársaikkal is örömmel dolgoznak együtt. A most megkérdezettek 75 százaléka emellett a fizetésével is meg van elégedve, 65 százalék pedig gondolkodás nélkül újra elvállalná jelenlegi munkáját, ha most kéne döntenie.

The Washington Times

Csökkenő autóeladásokról számol be a legtöbb márka Amerikában – tudósít a hírről a jobboldali The Washington Times. Ennek fő oka a napilap szerint a hitelpiaci kondíciók szigorodásában keresendő. A Ford a múlt hónapban hatalmas, 14,4 százalékos zuhanással volt kénytelen szembenézni, míg a Chrysler 6,1 százalékos csökkenéssel. Még a japán Toyota is – meglepő és példátlan módon – bukott, bár csak 2,8 százalékot. A GM a trend ellen úszott: az óriáscég 6,1 százalékos emelkedésről számolhatott be, de a Nissan és a Honda sem panaszkodhatott, hiszen ők 6,3 illetve 4,7 százalékos növekedést értek el az eladásokban.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.