A történet – melyben most már a rendőrség is nyomoz – úgy kezdődött, hogy a 77 éves férfi 2008. májusában szerződést kötött a lámpát forgalmazó cég kecskeméti központi telephelyén az üzletkötővel. A szerződés aláírásakor kifizetett 337 ezer forintot, és várta a szállítást. Ez azonban késett, csakhogy az üzletkötő ennek ellenére júniusban már a lakásán kereste fel a nyugdíjast. Rábeszélte még egy kiegészítőre, amiért újabb 100 ezer forintot kért.
A nyugdíjas innentől már mindkét termék szállítását várta, de továbbra is hiába. Majd többszöri sürgetésére az ügynök szeptemberben leszállított egy lámpát, amiről azonban másnapra kiderült, hogy használt. Közben kapott egy levelet a megrendelő a forgalmazó cég budapesti központjától azzal, hogy nem fizette ki a két megrendelt terméket, és jó lenne, ha pótolná a mulasztást.
Ezt követően kereste fel a felháborodott nyugdíjas a kecskeméti kirendeltséget, ahol az ügyintéző sajnálkozva széttárta a karját, és együttérzéssel közölte, hogy a hölggyel – az ügynökkel – „problémák vannak”. A nyugdíjas végül a rendőrségen tett feljelentést, és egyelőre abban bízik, hogy talán a kára is megtérül majd.
(baon.hu)