A cég 12 500 ügyfelet kérdezett, akik a 100 pontos skálán 61 pontot adtak átlagosan a kgfb-kárrendezéssel való elégedettségük alapján. A legjobb kárrendezőnek az Aegon Biztosítót értékelték a megkérdezettek.
A piaci átlag szerint a kgfb-károk 36 százalékát rendezik a biztosítók 30 napon belül, 21 százalékát 60 napon belül, míg 26 százalékuk 60 napon túl rendeződik csak.
A casco biztosításnál a károk 30 százalékát 15 napon belül rendezik a biztosítók, további 34 százalék végére pedig 30 napon belül pont. Még gyorsabb a kárrendezés a lakásbiztosításoknál, amelyek 42 százalékát rendezik 15 napon belül, 39 százalékát pedig 30 napon belül. Az utasbiztosítás kapcsán keletkezett károk 26 százaléka térül meg 15 napon belül, 32 százalékának a végére pedig 30 napon belül kerül sor.
A vizsgált négy féle biztosítás fedi le a lakossági piac 75-80 százalékát – mondta Lantos Lóránt, az alkusz cég on-line üzletágának igazgatója. A megkérdezettek 33 százaléka válaszolta azt, hogy az idei kgfb kampányban biztosan biztosítót vált, 39 százalékuk valószínűsítette a váltást, viszont 14 százalékuk elzárkózott a váltás elől. Az eddig interneten biztosítót váltók 31 százaléka az Allianznál kötött kgfb biztosítást a PBA-nál – mondta Lantos Lóránt. Ez a 30 százalékos kampánykedvezménynek köszönhető.
(MTI)
Lovagolni hívta a kiskorút, de inkább erőszakoskodott vele a lovardában
