BCG: az emberek fapadossal repülnek a luxusszállodákba

A fogyasztási javak diszkont- és felső kategóriájának elmúlt tíz évben tapasztalható együttes erősödése tovább fokozódik a jelenlegi válságban a középkategóriás termékek rovására – ez volt a fő megállapítása a Boston Consulting Group (BCG) által szervezett csütörtöki sajtóreggelinek Budapesten.

MNO
2008. 11. 13. 11:26
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Patrick Ducasse, a BCG fogyasztási javak és kiskereskedelmi iparági csoportjának globális vezetője előadásában hangsúlyozta: a jelenlegi válságban mutatkozó tendencia az, hogy a fogyasztók számos termékkör esetében jelentősen csökkentik kiadásaikat, hogy így finanszírozzák néhány szegmensben fenntartott luxusfogyasztásukat. „Sokan fapadossal repülnek, ám ragaszkodnak ahhoz, hogy továbbra is jó hotelben szálljanak meg” – érzékeltette a jellemző fogyasztói hozzáállást a szakember.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.