Elégedettségi felmérést indít az APEH

Elégedettségi felmérés indul november 17-től az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH) ügyfélszolgálatain és honlapján. Az APEH szerint a véleményekkel fontos visszajelzést kapnak az esetleg szükséges változtatásokról.

MNO
2008. 11. 13. 11:55
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az APEH csütörtöki közleménye szerint az adózó magánszemélyektől és vállalkozóktól kapott vélemények, az APEH képének, szolgáltatásainak és tevékenységének minőségéről szerzett információk fontos visszajelzést adhatnak az adóhatóság munkájának és működésének helyes irányairól, az esetleg szükséges változtatásokról.

Jövő hét hétfőtől két héten át az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy tíz kérdést tartalmazó kérdőívet lehet kitölteni az ügyfélszolgálat munkájának megítéléséről. Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik az APEH internetes oldalát. A válaszokat decemberben összegzik a hivatal szakemberei és tesznek javaslatokat esetleges változtatásokra.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.