Korszerűbb ügyfél-tájékoztató a MÁK-nál

A Magyar Államkincstár korszerűsítette ügyfél-tájékoztató rendszerét, miután az utóbbi két évben megszaporodott azoknak az ügyeknek a száma, amelyeket ott lehet intézni, és ezzel párhuzamosan mind többen panaszkodtak arra, hogy a kincstár nehezen érhető el, telefonszámai foglaltak.

MNO
2008. 11. 20. 13:27
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A kincstár csütörtöki közleménye szerint a most üzembe állított telefonos ügyfélszolgálatnál (call center) naponta 8 és fél 5 óra között ügyintézők érhetőek el, a nap többi részében pedig üzenetrögzítő működik. Ezeken a vonalakon lehet érdeklődni a családtámogatási (gyes, gyet, családi pótlék, anyasági támogatás) és a fogyatékossági ellátásokkal, az energiaár-támogatással, valamint az állami lakástámogatásokkal kapcsolatos ügyekben.

A kincstár megújult honlapja is a napokban váltotta fel a korábbit. Erről letölthetők a szükséges nyomtatványok, elektronikus levélben pedig érdeklődni, tájékozódni, észrevételeket közölni is lehet. A kitöltött nyomtatványok és a szükséges iratok postán is beküldhetők a kincstár lakóhely szerint illetékes regionális igazgatóságára. Az elmúlt napokban a próbaüzem sikeres volt: naponta átlagosan több mint ezer hívás érkezett a call centerhez, emellett több mint százan választották a gyorsabb és rugalmasabb elektronikus megoldásokat ügyeik intézésére – áll a kincstár közleményében.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.