A kincstár csütörtöki közleménye szerint a most üzembe állított telefonos ügyfélszolgálatnál (call center) naponta 8 és fél 5 óra között ügyintézők érhetőek el, a nap többi részében pedig üzenetrögzítő működik. Ezeken a vonalakon lehet érdeklődni a családtámogatási (gyes, gyet, családi pótlék, anyasági támogatás) és a fogyatékossági ellátásokkal, az energiaár-támogatással, valamint az állami lakástámogatásokkal kapcsolatos ügyekben.
A kincstár megújult honlapja is a napokban váltotta fel a korábbit. Erről letölthetők a szükséges nyomtatványok, elektronikus levélben pedig érdeklődni, tájékozódni, észrevételeket közölni is lehet. A kitöltött nyomtatványok és a szükséges iratok postán is beküldhetők a kincstár lakóhely szerint illetékes regionális igazgatóságára. Az elmúlt napokban a próbaüzem sikeres volt: naponta átlagosan több mint ezer hívás érkezett a call centerhez, emellett több mint százan választották a gyorsabb és rugalmasabb elektronikus megoldásokat ügyeik intézésére – áll a kincstár közleményében.
(MTI)
Az őzek párzási időszaka miatt van veszély az utakon
