Az Utazó kiskövet blogon szerdán megjelentek szerint a 30 busz „csepp a tengerben, szinte meg se fog látszani az 1200 Ikarus és 150 Volvo között”. Tovább tetézi a bajt, hogy ha a pályázaton új típus fut be, akkor a BKV-nál be kell vezetni egy harmadik buszcsaládot annak speciális karbantartási igényeivel együtt, vagyis ha nem a Volvo nyer, akkor nőni fognak a karbantartási kiadások – olvasható a blogon.
A szóvivő erre reagálva annyit közölt, hogy a beszerezni kívánt buszok száma tényleg nem túl sok, de a cég jelenlegi anyagi helyzete erre ad lehetőséget; a hosszú távú tervek között nagyságrendileg több busz beszerzése szerepel. Hozzátette: a kiírásnak nem része a karbantartási költség. Szilágyi Károly megjegyezte, hogy a cég törekszik járműparkja minél hatékonyabb karbantartására.
(MTI)
Ennyire becsüli az újlipótvárosiakat a XIII. kerület vezetése
