Jövőre a belföldi turizmusra koncentrálnak

A Magyar Turizmus (MT) Zrt. 2009-ben a belföldi és a környező országokból érkező idegenforgalom ösztönzésére koncentrál – emelte ki a szervezet 2009-es stratégiájának fő célkitűzését Szűcs Balázs, a Magyar Turizmus Zrt. marketingigazgatója hétfőn, az MT budapesti sajtótájékoztatóján.

MNO
2008. 12. 15. 12:23
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Niklai Ákos, az MT elnöke a 2009-es célok közül emellett kiemelte a szakmával való együttműködés erősítését, a források koncentrálását az európai országokban a piacokra szabott erőteljesebb népszerűsítésre, míg a távolabbi piacokon mérsékeltebb, fenntartó jellegű marketing szervezését. Hozzátette: a Budapesttel és a légitársaságokkal való együttműködés, valamint a vonattal, autóbusszal érkezők hatékonyabb megszólítása szintén kiemelt helyen szerepel az MT 2009-es stratégiájában.

A ferihegyi sztrájkkal kapcsolatban Niklai Ákos hangsúlyozta, az ágazat szempontjából kulcsfontosságú a helyzet mielőbbi rendezése. A várható veszteségeket érzékeltetendő elmondta: ha csak 1.000 kieső vendéggel számolnak, a sztrájk már akkor is mintegy 200 millió forintos veszteséget okoz az ágazatnak.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.