Pilhál György: Esztendők óta küzd a BKV Zrt. a bliccelők ellen. Milliókat költ a közlekedési vállalat erre a célra, két esztendeje például ötvenmilliót áldoztak az elsősorban a fiatalokat megszólító propagandára. Az erre fordítandó pénz döntő részét a Well Reklámügynökség kapta, amelynek tulajdonosa, frontembere ebben az időben Bölcs István, a balliberális 168 Óra című hetilap főszerkesztő-helyettese volt. Bölcs a maga részéről tényleg bölcs volt, eltette a pénzt, aztán minden ment tovább, magyarán cseppet sem csökkent a bliccelés a szutykos, lerobbant BKV járatain. (A magam részéről semmiféle plakáttal, felirattal nem találkoztam a városban, senki sem intett arra, hogy vásároljak bérletet, lyukasszak jegyet…)
A teljes cikket a Magyar Nemzet pénteki számában olvashatja.
Öt megkerülhetetlen tény, amely a családoknak hatalmas segítséget jelent















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!