A társaság 2008. december és 2009. november közötti felmérése szerint átlag felett nőtt egyebek között a húskészítmények, a kávé, az ásványvíz és a gyümölcsjoghurtok kiskereskedelmi eladása. Kiemelkedően nőtt a bolti forgalom mennyisége az energia- és sportitalok területén, valamint a tea és a rizs esetében – fűzik hozzá.
Az élelmiszerek beszerzési helyei tovább koncentrálódtak. A hipermarketek piaci részesedése 30 százalékról 31-re emelkedett, egyik évről a másikra. A szupermarketek és diszkontok piaci részesedése is emelkedett, 32-ről 33 százalékra nőtt, elsősorban a hagyományos, illetve kisebb üzletek rovására – mutat rá a piackutató. A Nielsen által mért élelmiszer kategóriák éves kiskereskedelmi forgalma összességében meghaladta az 1300 milliárd forintot.
(MTI)
Éjszaka megérkezik az a hidegfront














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!