A közintézmények még vezetéken telefonálnak

A közintézmények számára továbbra is a vonalas telefon jelenti az elsődleges kommunikációs platformot, bár a vezetékes csatornák száma ma már közel azonos a használatban lévő SIM kártyákéval, előbbire mégis kétszer annyi költés jut, mint a mobilkommunikációra – ismerteti a szerdai Világgazdaság a BellResearch legutóbbi felmérését.

MNO
2010. 05. 12. 5:59
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A fővonalak lassan csökkenő száma ellenére a hazai közintézményi szegmensben a fixtelefon-használat továbbra is magas, 97 százalékra tehető. Az elmúlt évben a költségvetési szegmens kommunikációs igényeit – a mobilfónia és egyéb megoldások mellett – mintegy 123 ezer vezetékes fővonal volt hivatott kiszolgálni, javarészt ISDN-kapcsolatokon keresztül. Annak ellenére, hogy a hagyományos analóg előfizetésekhez képest ebben a szektorban alacsonyabb a digitális megoldások elterjedtsége, a digitalizáltság foka már 70 százalékra tehető; a fővonalak digitalizáltsági szintje ha lassan is, de folyamatosan növekszik – állapították meg az elemzők.

(MTI)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.