Húszezer ember panaszkodhat a nagy szolgáltatókra

A Magyar Energia Hivatal szeptember-októberben ismét elégedettségi felmérést végez  az áram- és földgázfelhasználók körében – közölte honlapján pénteken a hivatal.

MNO
2010. 08. 28. 8:23
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Több mint húszezer kis- és közepes felhasználót, lakossági és intézményi fogyasztót személyesen keresnek fel a szolgáltatók által megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai. A fogyasztói vélemények segítik a hivatal és a vállalkozások tevékenységét a villamosenergia- és földgázszolgáltatás színvonalának javításában.

A vizsgálat eredményét a Magyar Energia Hivatal nyilvánosságra hozza, és szokásos éves beszámolója keretében ismerteti a kormánnyal is – áll az internetes oldalon olvasható közleményben. Az előző, 14. felmérését a 2009-es évről 2010 áprilisában tette közzé a hivatal. A múlt évben a villamosenergia-piacon a panaszok intézésével voltak a legelégedetlenebbek a felhasználók. A vizsgálatból kiderült az is, hogy a fogyasztók árérzékenyebbé váltak: 2008-hoz képest csökkent az elvi fizetési hajlandóság a kevésbé környezetkárosító energiáért.

A gázszolgáltatóknál javult az ügyfélkapcsolat 2009-ben, és jelentősen nőtt azok aránya, akiknek ismeretük volt a szolgáltatóváltás lehetőségéről.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.