Ugró Miklós: Az alagút fúrása, faragása folyamatában voltak ugyan kisebb-nagyobb fennakadások, mégis úgy látszott, ez a mű röpke 19 év alatt elkészül, így nem veszélyezteti a másik két vonal 20 éves építési rekordját. Ám ekkor megérkeztek az új szerelvények, s újra reménykedni kezdtünk. Tavaly az első hírek még arról szóltak, hogy az új kocsik nem férnek el az alagútban, de ezt a hibát valahogy korrigálták. Volt, van azonban egy nagyobb, súlyosabb hiányosság is, jelesen: az új metrókocsiknak rossz a fékberendezésük. Ezen ne csodálkozzunk, ugyanis a gyártók úgy gondolhatták, ezek a szerelvények vezető nélkül közlekednek majd, ezért nem lesz senki, aki észrevenné, hogy rossz a fék. Ez a „féktelenség” azzal jár, hogy 2013 előtt semmiképpen nem adhatják át az új vonalat, ám ez is túlzottan derűlátó feltételezés.
A teljes cikket ittolvashatják.
(Magyar Nemzet, 2010. augusztus 3.)
Brüsszel és a végletek hete – háború, migráció, terror















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!