A Mexikói-öbölben történt katasztrófa kezdete óta reklámokra háromszor annyit költött a BP, mint a múlt év azonos időszakában. A vállalat képviselői ugyanakkor azt állítják, hogy a reklámok azt a célt szolgálták, hogy a lakosságot informálják az olajszivárgásról, valamint biztosítsák az átláthatóságot.
A pénz nagyobbik részét a televíziókban és újságokban elhelyezett reklámokra fordították, kisebbik részét az interneten megjelenő reklámfelületekre.
Az amerikai kongresszus részéről Kathy Castor, aki kikérte a vállalat adatait, elmondta: csalódott, hogy a BP többet költött a „vállalati imidzs javítására”, mint a szövetségi államok megsegítésére. Véleménye szerint az emberek dühösek, mert inkább reklámokat lehet látni az újságokban és a televízióban.
A vállalat katasztrófa-elhárításra eddig 6,1 milliárd dollárt költött.
(b92.net)
A MikulásGyár szerint Újbuda vezetése visszaél a nevükkel















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!