Reklámra van pénz, segítségre nem?

Míg a British Petrol olajvállalat a Mexikói-öbölben történt olajszivárgás óta 93 millió dollárt költött reklámra, az Egyesült Államok veszélyeztetett államainak csupán 89,5 millió dolláros segítséget nyújtott.

MNO
2010. 09. 02. 19:51
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Mexikói-öbölben történt katasztrófa kezdete óta reklámokra háromszor annyit költött a BP, mint a múlt év azonos időszakában. A vállalat képviselői ugyanakkor azt állítják, hogy a reklámok azt a célt szolgálták, hogy a lakosságot informálják az olajszivárgásról, valamint biztosítsák az átláthatóságot.

A pénz nagyobbik részét a televíziókban és újságokban elhelyezett reklámokra fordították, kisebbik részét az interneten megjelenő reklámfelületekre.

Az amerikai kongresszus részéről Kathy Castor, aki kikérte a vállalat adatait, elmondta: csalódott, hogy a BP többet költött a „vállalati imidzs javítására”, mint a szövetségi államok megsegítésére. Véleménye szerint az emberek dühösek, mert inkább reklámokat lehet látni az újságokban és a televízióban.

A vállalat katasztrófa-elhárításra eddig 6,1 milliárd dollárt költött.

(b92.net)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.