A Budapest Airport közleménye szerint a meghívásos tendert azért nyerte meg a Főtaxi, mert megbízható, olcsó és minőségi szolgáltatást ígért. A szerződés aláírását követően Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója a közlemény szerint hangsúlyozta: „a januárban kezdődő magyar EU-elnökség előtt különösen fontos volt a számunkra, hogy végre megnyugtatóan rendeződjön a repülőtéri taxiszolgáltatás ügye”.
A szerződés aláírásakor Hausz Gyula, a Főtaxi Zrt. vezérigazgatója kijelentette: „minden adottságunk megvan ahhoz, hogy megfeleljünk a Budapest Airport és mindenekelőtt a repülőtérre menő vagy onnan a városba igyekvő utasok elvárásainak”. A megállapodás értelmében a Főtaxi a következő öt évben biztosítja a repülőtéri taxiszolgáltatást a Budapest Airport termináljairól.
A reptéri szolgáltatásba beosztott valamennyi főtaxis jármű rendelkezik hitelkártya-olvasó POS-terminállal, és a cég további műszaki fejlesztéseket is vállalt, amelyeket 2011 első felében vezet be a terminálokon. A mostani szerződés aláírásával a Főtaxi számára lehetőség nyílik újabb munkahelyek teremtésére a budapesti piacon.
A tender lebonyolításával megbízott White & Case jogi iroda nyilatkozata szerint a tender minden lépésénél szigorúan a törvények és a kiírás szabályai szerint járt el a Budapest Airport – áll a közleményben. A BA október 7-én közölte, hogy felmondta az eddigi megállapodást a Zóna Taxival, és új tendert írt ki a repülőtérről üzemelő taxiszolgáltatásra, s több, a budapesti taxis piacon jelen lévő céget hívott meg a részvételre.
A Zóna Taxi résztulajdonosa a rendőrségen megtámadta a Budapest Airport taxitenderét. Szerinte a reptérüzemeltető jogtalanul járt el, amikor előzetes tárgyalásokat folytatott más fuvarszervezőkkel. A Budapest Airport szerint azonban az egyeztetés a tenderek velejárója, és el is várható egy ekkora megbízás esetén.
(MTI)

Magyar Péter testvérének portálja teliben tolja a Pride-ot és Karácsonyt