Az AMC a felhívásban emlékeztet arra, hogy széles körű társadalmi és egyben kormányzati elvárás a magyar bor piaci pozícióinak javítása. Ezért az újjáalakult Bormarketing Bizottság a jövőbeli programját széles körű szakmai és civil összefogás segítségével kívánja összeállítani. A bizottság legközelebb a tervek szerint a vélemények összegzése után, december 14-én ül össze, s a javaslatok alapján kialakítja a bormarketing stratégiát – mondta Simon Péter, az AMC igazgatója az MTI-nek.
Az AMC javaslatot vár például a magyar bor bel- és külpiaci értékesítésének támogatására, a borok korszerű kereskedelmi módszerekkel való terjesztésére, a magyar borok exportképességének növelésére, illetve a termelők, kiemelten a kis- és közepes vállalkozások, valamint a feldolgozók és a forgalmazók piaci munkájának segítésére, illetve versenyképességük javítására. Kiemelt érdeklődéssel várja az AMC a kül- és belföldi vásárokon, kiállításokon való részvétellel kapcsolatos javaslatokat, valamint az üzletember-találkozók, áruházi akciók szervezésére irányuló ötleteket, javaslatokat.
A javaslatokat az AMC honlapján regisztrálva, illetve e-mailben lehet elküldeni.
(MTI)
NoÁr annyira az ukránok mellé állt, hogy még Zelenszkij is belepirulna
