Bormarketing: várják a javaslatokat

Az Agrármarketing Centrum (AMC) december 13-án délig várja a javaslatokat a kialakítandó bormarketingre – derül ki az AMC honlapján lévő felhívásból.

MNO
2010. 12. 06. 15:04
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az AMC a felhívásban emlékeztet arra, hogy széles körű társadalmi és egyben kormányzati elvárás a magyar bor piaci pozícióinak javítása. Ezért az újjáalakult Bormarketing Bizottság a jövőbeli programját széles körű szakmai és civil összefogás segítségével kívánja összeállítani. A bizottság legközelebb a tervek szerint a vélemények összegzése után, december 14-én ül össze, s a javaslatok alapján kialakítja a bormarketing stratégiát – mondta Simon Péter, az AMC igazgatója az MTI-nek.

Az AMC javaslatot vár például a magyar bor bel- és külpiaci értékesítésének támogatására, a borok korszerű kereskedelmi módszerekkel való terjesztésére, a magyar borok exportképességének növelésére, illetve a termelők, kiemelten a kis- és közepes vállalkozások, valamint a feldolgozók és a forgalmazók piaci munkájának segítésére, illetve versenyképességük javítására. Kiemelt érdeklődéssel várja az AMC a kül- és belföldi vásárokon, kiállításokon való részvétellel kapcsolatos javaslatokat, valamint az üzletember-találkozók, áruházi akciók szervezésére irányuló ötleteket, javaslatokat.

A javaslatokat az AMC honlapján regisztrálva, illetve e-mailben lehet elküldeni.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.