Elindult a BWI-kampány

Elindultak a Budapest téli turisztikai kínálatát népszerűsítő marketingakciók a Magyar Turizmus (MT) Zrt. szervezésében az idén ötödik alkalommal megvalósuló Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő kampány révén.

MNO
2010. 12. 04. 11:34
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Magyar Turizmus Zrt. tájékoztatása szerint a Lastminute.com nemzetközi piacvezető utazási portál brit, német, spanyol, olasz, francia, valamint skandináv oldalain már „elterjedt a hír”, hogy a magyar fővárosban a három vagy négy éjszakára érkező vendégek 2011. március végéig az utolsó éjszakát ingyen kapják, és további kedvezményekben is részesülnek.

Az utazók a BWI révén egyszeri ingyenes napi belépőt vehetnek igénybe a magyar főváros megjelölt történelmi fürdőinek – Gellért, Rudas vagy Széchenyi fürdő – valamelyikébe. Az online megjelenések mellett Budapest kiemelt küldőpiacain offline hirdetések és az MT Zrt. külképviseleteinek egyéb akciói is felhívják a figyelmet Budapest téli turisztikai kínálatára és a BWI kampányra.

Az MT Zrt. szerint a BWI akció az eddigi tapasztalatok alapján évente plusz 25-60 ezer vendégéjszakát eredményez a részt vevő partnerszállodákban a november–márciusi időszakban. A nemzeti turisztikai marketingszervezet londoni külképviselete által kiadott BWI-sajtóanyag nyomán a The Guardian napilap „Cool Cities” összeállításában az öt legjobb téli úti cél között ajánlja a Budapest Winter Invitation csomagot olvasóinak.

Németországban a turisztikai szakma és a média képviselői az MT Zrt. külképviseletének nyolcszáz címre kiküldött szakmai hírleveléből, valamint híranyagából tájékozódhattak az akció részleteiről. A németek egy különös feliratra is felfigyelhettek a magyar nagykövetség épületének kirakatában, amely emlékezteti az épület előtt elsétáló, becslések szerint több mint kétmillió utazót, hogy eljött a termálfürdőkben való kikapcsolódás ideje.

A BWI kampány Ausztriában is elindult: az MT Zrt. ausztriai képviselete online és DM-kampányt indított stratégiai együttműködésben a Railtours Austriával. Az utazók többek között az Osztrák Szövetségi Államvasút (ÖBB) és a Rail Tours Austria törzsutasai hírlevélben is kedvcsináló tájékoztatást kapnak a téli budapesti ajánlatokról.

Olaszországban a milánói és római lakosok december közepétől január közepéig összesen 1400 plakáttal találkozhatnak metrókocsikban és a felszíni tömegközlekedési eszközök belsejében, amelyek a Budapest Winter Invitation akciót népszerűsítik. Ezenkívül a Magyar Turizmus Zrt. olaszországi külképviseletének – a dél-olaszországi Bariból nemrég elindult új légi összekötetés apropójából szervezett – kampánya részeként Dél-Olaszország legolvasottabb napilapjában négy alkalommal találkozhatnak az olvasók a BWI-akcióval.

Tavaly a kampányt a részt vevő partnerek a válság ellenére is sikeresnek ítélték az erős online promóciónak és az Expedia nemzetközi utazási portállal való együttműködésnek köszönhetően: a részt vevő szállodák mintegy 32 ezer vendégéjszakát regisztráltak, illetve az Expedia rendszerén keresztül 28 ezer vendégéjszakát foglaltak a vendégek a BWI-partner szállodákban.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.