Megfagynak a buszokon?

A kecskeméti helyi járatok egy részén nincs fűtés, az utasteret legfeljebb az emberek lehelete melegíti.

MNO
2010. 12. 16. 7:39
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Egy, a matkói járaton ingázó panaszolta a Baon.hu szerkesztőségében, hogy a 6 óra 30 perckor induló 52-es buszon naponta fagyoskodnak az utasok. Kecskemétig fél óra a menetidő, egy merő szenvedés a mínuszos reggeleken. A városban közlekedő 2-es számú járaton ellenben elviselhetetlenül meleg van – jelezték mások.

Járműállományunk jelentős része fűthetetlen, vagy ha fűthető is, kevéssé hatékonyan, így az utasok nem sokat észlelnek belőle – közölte a rideg tényeket Hári Ernő, a Kunság Volán vezérigazgatója. „Prózai oka, hogy a régi Ikarusok konstrukciójukból adódóan nem fűthetők, nem megfelelő a szigetelésük, ráadásul a forgalomban való lépésben haladás és a gyakori megállások sem kedveznek a fűtésből képződő hőnek. Az 1980-as években gyártott járműveknél szakmapolitikailag nem is volt elvárás a helyi járatok fűthetősége, ez csak a ’90-es évek közepe óta előírás.”

(baon.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.