100 ezer Budapest Kártyát értékesítenének

A BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Nonprofit Kft. azzal számol, hogy az idén 100 ezer Budapest Kártyát értékesít – közölte a szervezet az MTI-vel.

MNO
2011. 04. 16. 9:51
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A BTSZK tavaly összesen 70 ezret adott el, az idén az első negyedévben 11 ezer darabot, ez 51 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához viszonyítva. A városkártya 14 éve létezik, azóta több alkalommal ment át tartalmi és szerkezeti változáson. Az idei év újdonsága, az új dizájn mellett, az ingyenes szolgáltatások bővülése, a kedvezménysávok mértékének egyszerűsítése és jelentős emelése, valamint többféle kártyatípus bevezetése.

Létrehoztak egy új, 48 órás úgynevezett „Walking Cardot” (sétáló kártyát), amely az ingyenes tömegközlekedés nélkül is ugyanazokat a kedvezményeket biztosítja, mint a már évek óta működő, 2 napra szóló 6300 forintos „testvére”. Újdonság még a 24 órás kártya is, amelyet elsősorban a rövid ideig itt tartózkodó üzletemberek számára lehet előnyös. A Junior változat a fiatalabbak számára teszi lehetővé a budapesti szolgáltatások kedvezményes igénybevételét. A BTSZK közlése szerint a leginkább keresett a három napra szóló 7300 forintos típus.

A 2011-ben három múzeum, a Szépművészeti, a Néprajzi és a Budapesti Történeti Múzeum látogatása ingyenes a kártyával. Mindemellett, a kártya tulajdonosa ingyenesen vehet részt egy pesti vagy budai gyalogos városnéző túrán.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.