Az ügyvezető igazgató – aki egyben a cégcsoport regionális vezérigazgatója is – közölte: tavaly a Zimbo-Bell magyarországi leányvállalatának árbevétele elérte a hatmilliárd forintot. Ez 5-6 százalékkal – a Zimbo Perbál átlagos évi növekedési ütemével – volt magasabb az előző évinél. A társaságnál átalakították a kínálatot, növelve a felső középkategóriás termékek arányát. Emellett a kivitel arányát is növelni kívánják, az idén az export aránya várhatóan eléri a 25 százalékot. Az ügyvezető igazgató szerint 2011-ben reális cél, hogy a Zimbo Perbál Kft. árbevétele elérje, illetve meghaladja a hétmilliárd forintot.
Horváth Attila úgy vélte: a gazdasági válság hatására átalakultak a fogyasztói szokások Magyarországon, és ehhez a Zimbónak is alkalmazkodnia kellett. Az emberek manapság ugyanis az olcsóbb, ám még mindig a prémium kategóriába tartozó feldolgozott hústermékeket keresik. Ezért döntöttek magyar gyártású új termékek bevezetéséről a belföldi piacra. Az egyes termékeket az anyavállalat fejlesztéseit alapul véve alakították a magyar fogyasztói igényekhez igazodva.
A Zimbo Perbál a környező országokban – főként Romániában, Szlovákiában és Csehországban – is növelni szeretné jelenlétét. Ezért azt tervezik, hogy a kivitelt a következő években 30-35 százalékkal növelik évente. A dinamikus növekedés érdekében a cégnél terjeszkedést, akvizíciót is terveznek. Ennek konkrétumairól ugyanakkor az ügyvezető még nem kívánt beszélni.
(MTI)
Betörőktől rettegnek az egyik budapesti kerület lakói