7 milliárd forintra számítanak

Húszszázalékos árbevétel-növekedéssel számol az idén a Zimbo Perbál Húsipari Termelő Kft. menedzsmentje – mondta Horváth Attila, a Zimbo-Bell csoport magyar tagjának ügyvezető igazgatója egy csütörtöki budapesti háttérbeszélgetésen.

MNO
2011. 06. 02. 19:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az ügyvezető igazgató – aki egyben a cégcsoport regionális vezérigazgatója is – közölte: tavaly a Zimbo-Bell magyarországi leányvállalatának árbevétele elérte a hatmilliárd forintot. Ez 5-6 százalékkal – a Zimbo Perbál átlagos évi növekedési ütemével – volt magasabb az előző évinél. A társaságnál átalakították a kínálatot, növelve a felső középkategóriás termékek arányát. Emellett a kivitel arányát is növelni kívánják, az idén az export aránya várhatóan eléri a 25 százalékot. Az ügyvezető igazgató szerint 2011-ben reális cél, hogy a Zimbo Perbál Kft. árbevétele elérje, illetve meghaladja a hétmilliárd forintot.

Horváth Attila úgy vélte: a gazdasági válság hatására átalakultak a fogyasztói szokások Magyarországon, és ehhez a Zimbónak is alkalmazkodnia kellett. Az emberek manapság ugyanis az olcsóbb, ám még mindig a prémium kategóriába tartozó feldolgozott hústermékeket keresik. Ezért döntöttek magyar gyártású új termékek bevezetéséről a belföldi piacra. Az egyes termékeket az anyavállalat fejlesztéseit alapul véve alakították a magyar fogyasztói igényekhez igazodva.

A Zimbo Perbál a környező országokban – főként Romániában, Szlovákiában és Csehországban – is növelni szeretné jelenlétét. Ezért azt tervezik, hogy a kivitelt a következő években 30-35 százalékkal növelik évente. A dinamikus növekedés érdekében a cégnél terjeszkedést, akvizíciót is terveznek. Ennek konkrétumairól ugyanakkor az ügyvezető még nem kívánt beszélni.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.