Előkészítik a tervet

A Magyar Turizmus Zrt. Észak-magyarországi Regionális Marketing Igazgatósága (RMI) megkezdte a 2012-es év marketingtervének aktív előkészítését.

MNO
2011. 07. 30. 9:03
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A nemzeti turisztikai marketingszervezet közlése szerint több szervezet és szolgáltató kapta meg július 8-án az RMI kérdőívét, amely foglalkozik a 2011. év marketingtevékenységének értékelésével és a 2012. évi elvárásokkal is.

A kitöltött kérdőívek folyamatosan érkeznek vissza: július végéig 8, az önkormányzatok és a vállalkozások összefogásán alapuló turisztikai desztináció menedzsment (TDM) szervezet, 5 Tourinform iroda és 13 szolgáltató járult hozzá a fontosabb elvárások feltérképezéséhez.

A régió minden úti célja képviselteti magát a válaszadók között, ami nagyban segíti mind a régiós, mind az országos turisztikai piacnak szóló üzenetek megfogalmazását.

A Magyar Turizmus Zrt. Észak-magyarországi Regionális Marketing Igazgatósága augusztus elején több szakmai fórum keretében fogja a kapott eredményeket közösen megvitatni a kérdőívet kitöltő szervezetekkel, szolgáltatókkal.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.