A vállalkozás a Clean Express terméket 2009 márciusa és októbere között a szakmai közönségnek szóló magazinokban népszerűsítette. A reklámok kiemelt üzenete volt, hogy a termék a HIV, a hepatitis és a H1N1 vírusokkal szemben hatásosan véd. A GVH az eljárás során benyújtott bizonyítékok alapján nem látta igazoltnak a termék védőhatására vonatkozó állításokat.
A Chocolate Brown szoláriumcsövet a vállalkozás 2009 márciusa és 2010 szeptembere között szintén a szakmai közönségnek szóló magazinokban, valamint az interneten is reklámozta. A hirdetések azt az üzenetet közvetítették, hogy a szoláriumcsövek bőrkárosító hatása elhanyagolható, illetve a forgalomban lévő termékekével összehasonlítva a legalacsonyabb. A GVH azonban megállapította, hogy az eljárás során csatolt bizonyítékok nem igazolták ezeket az állításokat sem – olvasható a közleményben.
(MTI)
Újra medvét láttak Nógrádban