Jogsértést állapított meg a GVH

Megtévesztésre alkalmas magatartást folytatott a Sun System Kft. a Clean Express szolárium-fertőtlenítőszerről, valamint a Chocolate Brown szoláriumcsövekről szóló reklámjaival – közölte az MTI-vel pénteken a Gazdasági Versenyhivatal (GVH); a hivatal a jogsértés megállapítása mellett bírságot nem szabott ki. <br /><br /><a href="http://www.mno.hu/portal/795737" target="_blank"><strong>• Ismét büntetett a GVH</strong></a>

MNO
2011. 07. 08. 16:42
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A vállalkozás a Clean Express terméket 2009 márciusa és októbere között a szakmai közönségnek szóló magazinokban népszerűsítette. A reklámok kiemelt üzenete volt, hogy a termék a HIV, a hepatitis és a H1N1 vírusokkal szemben hatásosan véd. A GVH az eljárás során benyújtott bizonyítékok alapján nem látta igazoltnak a termék védőhatására vonatkozó állításokat.

A Chocolate Brown szoláriumcsövet a vállalkozás 2009 márciusa és 2010 szeptembere között szintén a szakmai közönségnek szóló magazinokban, valamint az interneten is reklámozta. A hirdetések azt az üzenetet közvetítették, hogy a szoláriumcsövek bőrkárosító hatása elhanyagolható, illetve a forgalomban lévő termékekével összehasonlítva a legalacsonyabb. A GVH azonban megállapította, hogy az eljárás során csatolt bizonyítékok nem igazolták ezeket az állításokat sem – olvasható a közleményben.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.