Lezárult a „magyar sertés” kampány

Lezárult az Agrármarketing Centrum (AMC) idei „magyar sertés” kampánya, amelynek célja a magyar sertéshús vásárlásának előmozdítása, a tudatos vásárlás növelése volt – tájékoztatta az MTI-t a szervezet közleményében.

MNO
2011. 07. 09. 8:59
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az AMC egyebek mellett a hagyományos tömegkommunikációs formák, PR- és közösségi médiás eszközöket vonultatott fel a kampányban. A televíziós kampány a korábbi „Válasszunk magyar terméket!” filmre építve nem annyira a magyar sertés minőségére, gasztronómiai értékeire koncentrált, mint inkább a hazai vásárlást ösztönözte azzal, hogy bemutatta: miként járul hozzá a fogyasztó a magyar munkahelyek megőrzéséhez, ha magyar sertéshúst vásárol.

A hangsúlyos PR-kampány a női lapokat és a gasztronómiai portálokat célozta meg. Ennek keretében a legfőbb üzenet az volt, hogy a magyar sertéshúst a takarmányok minősége az importhúsok fölé pozícionálja. A mondanivalót mesterszakács, független szakállatorvos, valamint szakértő dietetikus tolmácsolta annak érdekében, hogy eloszlassák a sertéshús fogyasztásával kapcsolatos indokolatlan aggályokat – olvasható a közleményben.

A hagyományos tömegkommunikációs formákat és a PR-eszközöket egy markánsabb, jobbára férfiaknak szóló közösségi médiakampány egészítette ki, amelynek középpontjában a „Hentesnél evők baráti köre” elnevezésű Facebook-közösség állt. Az oldal fel kívánja támasztani, meg kívánja erősíteni a hentesnél étkezés hagyományát. A csoporthoz eddig 119 tag csatlakozott, köztük több hentes, ami elegendő alapot jelent ahhoz, hogy a lap önálló életre kelve a kampány lezárulta után is hozzájáruljon a magyar sertéshús fogyasztásának növeléséhez – áll a közleményben.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.