A Germanwings nyolc évvel ezelőtt indította első járatát Budapest és Köln, illetve Budapest és Stuttgart között, a járatok azóta is eredményesen működnek – tette hozzá. A diszkont légitársaság a nehéz gazdasági körülmények ellenére jól teljesített 2011-ben, a nyári időszakban a budapesti járatok ülőhely-kihasználtsága elérte a 90 százalékot.
Az igazgató elmondta, a foglalási adatok jók és a tavalyihoz képest néhány százalékpontos növekedéssel, terveik szerint elérik a 230 000 utast a Budapest–Stuttgart és a Budapest–-Köln vonalon. Részben ez is az oka annak, hogy a Budapest–Köln járatok számát heti háromra növelték 2011 nyarán.
A légitársaság sikere a kommunikációs igazgató szerint egyebek között az innovációnak köszönhető: 2011-ben több új terméket vezettek be, ilyen például a tágasabb lábtérrel rendelkező best seat (legjobb ülés).
A kölni székhelyű diszkont légitársaság az európai üzleti élet legfontosabb városaiba közlekedtet járatokat, üzleti utasai aránya eléri a 42 százalékot. A légitársaság korábban arról számolt be, hogy tavaly 7,9 százalékkal 7,73 millióra nőtt utasai száma.
(MTI)

Pánik a Tisza Pártnál: nem tetszik Magyar Péter dézsmaprogramja a híveknek