Elégedett a társaság a magyarországi eredményeivel

A Germanwings diszkont légitársaság 2003 óta 1,4 millió utast szállított Magyarország és Németország között, az ülőhelyek telitettsége (load factor) összességében elérte a 80 százalékot, s a foglalási adatok alapján az idén nő az utasszám a tavalyihoz képest – ismertette Heinz Joachim Schöttes a légitársaság kommunikációs igazgatója csütörtökön sajtóbeszélgetésen Budapesten.

MNO
2011. 09. 29. 15:40
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Germanwings nyolc évvel ezelőtt indította első járatát Budapest és Köln, illetve Budapest és Stuttgart között, a járatok azóta is eredményesen működnek – tette hozzá. A diszkont légitársaság a nehéz gazdasági körülmények ellenére jól teljesített 2011-ben, a nyári időszakban a budapesti járatok ülőhely-kihasználtsága elérte a 90 százalékot.

Az igazgató elmondta, a foglalási adatok jók és a tavalyihoz képest néhány százalékpontos növekedéssel, terveik szerint elérik a 230 000 utast a Budapest–Stuttgart és a Budapest–-Köln vonalon. Részben ez is az oka annak, hogy a Budapest–Köln járatok számát heti háromra növelték 2011 nyarán.

A légitársaság sikere a kommunikációs igazgató szerint egyebek között az innovációnak köszönhető: 2011-ben több új terméket vezettek be, ilyen például a tágasabb lábtérrel rendelkező best seat (legjobb ülés).

A kölni székhelyű diszkont légitársaság az európai üzleti élet legfontosabb városaiba közlekedtet járatokat, üzleti utasai aránya eléri a 42 százalékot. A légitársaság korábban arról számolt be, hogy tavaly 7,9 százalékkal 7,73 millióra nőtt utasai száma.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.