Kevesebb jut a bormarketingre

Kevesebb pénz jut bormarketing-pályázatokra, miután a termelés és a fogyasztás visszaesése miatt kevesebb kerül a kasszába – írja keddi számában a Világgazdaság.

MNO
2011. 09. 27. 8:03
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Simon Péter, az Agrármarketing Centrum igazgatója a lapnak elmondta: a tavalyi rosszabb év, a viszonylag magas árak és az alacsony szintű fogyasztás miatt valószínűleg idén a bormarketingre is kevesebb pénz jut. A Bormarketing Alapba 2010-ben 800 millió forintot fizettek be.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.