Lezárult a népszerűsítő kampány

Véget ért az Agrármarketing Centrum (AMC) országos – két hónapos és mintegy 60 millió forintba kerülő – kampánya, amelyet az AMC a Duna borrégió népszerűsítésére indított – közölték a szervezők hétfőn az MTI-vel.

MNO
2011. 09. 05. 18:03
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A kampány a tájékoztatás szerint elérte fő céljait: előtérbe helyezte az alföldi borokat a magyar piacon, és felhívta a figyelmet a régió minőségi boraira, borászataira. A roadshow-n az AMC borsátrát hat vidéki fesztiválra vitték el, és így összesen több mint tízezer emberhez jutottak el az információk.

A múlt évben a Duna borrégióban mintegy 1,1 millió hektoliter bor került a pincékbe, ez a Magyarországon előállított bormennyiség mintegy harmada.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.