A bank közleményében ismerteti: a K&H-nak több mint százezer munkáltatói ügyfele van a kis- és középvállalkozások, valamint a nagyvállalatok körében, az egyik legnagyobb POS-hálózattal rendelkezik Magyarországon, valamint jelentős részesedése van mind a belföldi, mind a nemzetközi forgalom szempontjából fontos elfogadóhelyek között.
A K&H kiemelt szerepet szán a Széchenyi-pihenőkártya-kibocsátás és -elfogadás technológiai fejlesztésének; szolgáltatásait partnerei igényeihez igazította, így külön a munkáltatók és külön az elfogadók részére kialakított szolgáltatási csomagot kínálnak majd, lehetővé téve POS-termináljaik Széchenyi-pihenőkártya-elfogadását is – hangsúlyozza a közleményben Bába Ágnes, a K&H Bank lakossági banki divízióért felelős vezérigazgató-helyettese.
Az érdeklődők a K&H cégvonalon, a K&H vállalati ügyfélszolgálaton, valamint a K&H honlapján keresztül tudhatnak meg többet az új szolgáltatásról, illetve az igénylés és a szerződéskötés módjáról.
A Széchenyi-pihenőkártya egy elektronikus utalvány, amely a cafetéria (béren kívüli juttatások) rendszerében az üdülési csekket váltja fel. A Széchenyi-pihenőkártya az üdülési csekkhez hasonlóan munkáltatóként kedvezményes adózású béren kívüli juttatást biztosíthat a munkavállalóknak, ezzel hozzájárulhat a dolgozók egészségmegőrzéséhez és a hazai turizmus fejlesztéséhez is. A kártyát csak meghatározott szolgáltatásokra lehet majd igénybe venni, de jelenleg csak szálláshely-szolgáltatással együttesen.
(MTI)
Megérkezett a hó, rengeteg a baleset a közutakon