Fókuszban a CRM

2001. 01. 21. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az elmúlt évben az Oracle és a Compaq együttmûködése mind hazai, mind nemzetközi szinten egyre erôsebbé vált, több közös bejelentés követte egymást, melyek közül a legutóbbi a Comdexen bejelentett Oracle9i Application Server Appliance megjelenése volt a Compaq ProLiant DL360-as ultravékony kétutas szerverén. Decemberben a hazai együttmûködés újabb állomásához ért a két cég, széles körû együttmûködést jelentve be az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) és az adattárházak területén.Az ügyfélkapcsolat-menedzsment az egyik legdinamikusabban növekvô terület a szoftveriparban, az IDC szerint a nemzetközi CRM-piac mérete az 1999-es 3,2 milliárd dollárról 2004-re 12,1 milliárdra emelkedik.A januártól életbe lépô megállapodás négy konkrét lépést tartalmaz. Az elsôegy CRM solution center létrehozása a Compaq Magyarországnál, ahol a Compaq szakemberei részletesen megismerkedhetnek az Oracle CRM megoldásaival, tesztelhetik és demonstrációs célokra használják a rendszert. A második lépésben acompaqos szakembereket funkcionális és technikai képzést kapnak a Oracle CRM moduljaiban és az adattárházeszközökben. A Compaq egy nagyteljesítményû Alpha gépet biztosít az Oracle Hungary részére tesztelési és demonstrációs célokra. Végül a Compaq aktívan részt vállal az Oracle CRM- és adattárház-megoldásainak hazai elterjesztésében, és ezeket a megoldásokat preferálja stratégiai fontosságú iparágakban.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.