A Visa International a bankkártya üzletágban elsôként egyedi hangeffektussal kombinált, új animációs logót vezet be, mellyel a Visa márkát kívánja tovább népszerûsíteni az elektronikus és a mobilkereskedelem területén, valamint a virtuális fizetések piacának egyéb új szegmenseiben. Az új animációs logó és a hangeffektus azt jelzi, hogy a PC-n, mobiltelefonon, PDA-n vagy más, fizikai plasztiklap alkalmazása nélkül mûködô eszközön keresztül kezdeményezett fizetés Visa-termék segítségével történik.A Visa várakozásai szerint a fizetési piacon hamarosan kialakul az u-commerce-ként emlegetett univerzális kereskedelem, amelybe tér- és idôbeli megkötöttség nélkül bárki bármilyen módon számos modern fizetési eszköz (például mobiltelefon, PDA vagy set-top box) segítségével bekapcsolódhat.Az új tranzakciós csatornákban a Visa animációs logója a mûvelet kezdetekor két másodpercre tûnik fel, a hangeffektus pedig tájékoztatja a vásárlót, hogy a Visa fizetési környezetében tartózkodik. A hang- és vizuális jelzésekre épülô logó a Visa márkával azonosított gyorsaságot, kényelmet és biztonságot hivatott jelezni. Az animációs logó használata a jelenleg fejlesztés alatt álló, új technológiai termékek megjelenésével párhuzamosan tovább bôvül majd, néhány éven belül pedig a világ piacainak legnagyobb részén látható és hallható lesz. Lengyelországban jelenleg folyik az akusztikai elemet tartalmazó új logót népszerûsítô rádiós reklámkampány. A Visa többféle felhasználási területen szeretné alkalmazni az új logót, többek között a Visa weboldalra történô bejelentkezés és a fizetési tranzakciók lebonyolításának részeként.Az új logót a különféle interaktív tranzakciós csatornákkal kapcsolatos stratégiai, márkaépítési és technológiai szolgáltatásokra szakosodott, vezetô nemzetközi ebusiness fejlesztôcég, az Agency.com készítette a Visa részére. Az egyedi hangeffektus megalkotása után az Agency.com az Animation Dynamics segítségével fejlesztette ki az animációs megoldást. A Visa számos, a Visa márka megjelenítésével járó helyzetben — köztük például a kifejezetten célközegnek szánt ucommerce területén — kívánja alkalmazni a hangos logót.(A Visa új animációs hangos logója a www.visa.com/animation webcímen is megtalálható. Ha tranzakció közben kívánja látni és hallani a logót, keresse fel a www.medicineplanet.com címet, és kattintson a Visa logóval megjelölt „Travel Kits” feliratra.)
Szentkirályi Alexandra: Vannak országok, ahol jobban szabályoznák az iskolai mobilozást + videó
