Jön a u-commerce

2001. 01. 21. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Visa International a bankkártya üzletágban elsôként egyedi hangeffektussal kombinált, új animációs logót vezet be, mellyel a Visa márkát kívánja tovább népszerûsíteni az elektronikus és a mobilkereskedelem területén, valamint a virtuális fizetések piacának egyéb új szegmenseiben. Az új animációs logó és a hangeffektus azt jelzi, hogy a PC-n, mobiltelefonon, PDA-n vagy más, fizikai plasztiklap alkalmazása nélkül mûködô eszközön keresztül kezdeményezett fizetés Visa-termék segítségével történik.A Visa várakozásai szerint a fizetési piacon hamarosan kialakul az u-commerce-ként emlegetett univerzális kereskedelem, amelybe tér- és idôbeli megkötöttség nélkül bárki bármilyen módon számos modern fizetési eszköz (például mobiltelefon, PDA vagy set-top box) segítségével bekapcsolódhat.Az új tranzakciós csatornákban a Visa animációs logója a mûvelet kezdetekor két másodpercre tûnik fel, a hangeffektus pedig tájékoztatja a vásárlót, hogy a Visa fizetési környezetében tartózkodik. A hang- és vizuális jelzésekre épülô logó a Visa márkával azonosított gyorsaságot, kényelmet és biztonságot hivatott jelezni. Az animációs logó használata a jelenleg fejlesztés alatt álló, új technológiai termékek megjelenésével párhuzamosan tovább bôvül majd, néhány éven belül pedig a világ piacainak legnagyobb részén látható és hallható lesz. Lengyelországban jelenleg folyik az akusztikai elemet tartalmazó új logót népszerûsítô rádiós reklámkampány. A Visa többféle felhasználási területen szeretné alkalmazni az új logót, többek között a Visa weboldalra történô bejelentkezés és a fizetési tranzakciók lebonyolításának részeként.Az új logót a különféle interaktív tranzakciós csatornákkal kapcsolatos stratégiai, márkaépítési és technológiai szolgáltatásokra szakosodott, vezetô nemzetközi e﷓business fejlesztôcég, az Agency.com készítette a Visa részére. Az egyedi hangeffektus megalkotása után az Agency.com az Animation Dynamics segítségével fejlesztette ki az animációs megoldást. A Visa számos, a Visa márka megjelenítésével járó helyzetben — köztük például a kifejezetten célközegnek szánt u﷓commerce területén — kívánja alkalmazni a hangos logót.(A Visa új animációs hangos logója a www.visa.com/animation webcímen is megtalálható. Ha tranzakció közben kívánja látni és hallani a logót, keresse fel a www.medicineplanet.com címet, és kattintson a Visa logóval megjelölt „Travel Kits” feliratra.)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.