A luxusdivat filozófiája

R. J.
2001. 07. 20. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A pesti belváros újabb luxusmárkát kínál: a Dior mellé megérkezett önálló üzlettel az Escada is. A hihetetlenül szép, és e jelzőnek árban is megfelelő ruhákról a szorgalmas tévénézők tudják, hogy főként filmsztárok viselik őket, például az Oscar-díj átadása alkalmából. Az viszont kevésbé közismert, hogy a világ egyik legsikeresebb vállalkozásának névadója egy ír ló, amely szép, okos és nagyon gyors volt, ezért választották a márka jelképévé. S hogy miért éppen a luxuskollekciók készítésében látott fantáziát a cég tulajdonosa, Wolfgang Ley? Budapesti üzlete megnyitóján így fogalmazott: vállalkozása kezdetén arra gondolt, ha acélüzletbe kezd, az sok pénzt hoz, de kevés szép nőt láthat, a divatszakmában viszont fordítva lesz... Feleségével 1978-ban hívták életre az Escada márkát, és elképzelése kétszeresen is megvalósult. Sok szép nő veszi körül, és az anyagi siker sem maradt el, ma már a világ hatvan országának 320 üzlete kínálja termékeit.Wolfgang Ley filozófiája: az élet szomorú, ezért életörömöt kell adni. Minden nő szép a maga módján, de a divat segítségével még szebbé lehet tenni, és lehetőséget kell adni a saját stílusa kialakításához. Optimista a magyar üzlet sikerét illetően, hiszen itt nagyon szépek a hölgyek, és megérdemlik, hogy gyönyörű ruhákat kapjanak.Akinek megfelelő összeg áll rendelkezésére, hogy e valóban csodás divatnak hódoljon, igazi luxusholmival kényeztetheti magát. Az idei nyári kollekcióban a selyemcukorka színek dominálnak – a türkiz és a rózsaszín árnyalatok a liláig –, valamint a természetes földszínek, a vanília, bézs, homok. Az anyagok: selyemsantung, tiszta selyem, a len különös keveréke, amelyben 78 százalék tiszta selyem van, így az anyag fényes, és nehezebbek a ráncai, kevésbé gyűrődik. A fényes felületeket flitterrel, gyönggyel dúsan díszített részletek is hangsúlyozzák. A kötött anyagok tervezője egy Németországban élő magyar származású hölgy, akinek valamennyi pulóvere, kardigánja szinte műalkotás.Csaknem természetes, hogy minden alkalomra – strandra, teniszezéshez, munkába, estélyre – kínál öltözetet a márka, s valamennyi kiegészítőről – cipőről, táskáról, övről – is gondoskodik. Az e szezonra készült kölnije egynyári illat, amely a trópusi nyaralás felszabadultságát, frissességét idézi.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.