A pesti belváros újabb luxusmárkát kínál: a Dior mellé megérkezett önálló üzlettel az Escada is. A hihetetlenül szép, és e jelzőnek árban is megfelelő ruhákról a szorgalmas tévénézők tudják, hogy főként filmsztárok viselik őket, például az Oscar-díj átadása alkalmából. Az viszont kevésbé közismert, hogy a világ egyik legsikeresebb vállalkozásának névadója egy ír ló, amely szép, okos és nagyon gyors volt, ezért választották a márka jelképévé. S hogy miért éppen a luxuskollekciók készítésében látott fantáziát a cég tulajdonosa, Wolfgang Ley? Budapesti üzlete megnyitóján így fogalmazott: vállalkozása kezdetén arra gondolt, ha acélüzletbe kezd, az sok pénzt hoz, de kevés szép nőt láthat, a divatszakmában viszont fordítva lesz... Feleségével 1978-ban hívták életre az Escada márkát, és elképzelése kétszeresen is megvalósult. Sok szép nő veszi körül, és az anyagi siker sem maradt el, ma már a világ hatvan országának 320 üzlete kínálja termékeit.Wolfgang Ley filozófiája: az élet szomorú, ezért életörömöt kell adni. Minden nő szép a maga módján, de a divat segítségével még szebbé lehet tenni, és lehetőséget kell adni a saját stílusa kialakításához. Optimista a magyar üzlet sikerét illetően, hiszen itt nagyon szépek a hölgyek, és megérdemlik, hogy gyönyörű ruhákat kapjanak.Akinek megfelelő összeg áll rendelkezésére, hogy e valóban csodás divatnak hódoljon, igazi luxusholmival kényeztetheti magát. Az idei nyári kollekcióban a selyemcukorka színek dominálnak – a türkiz és a rózsaszín árnyalatok a liláig –, valamint a természetes földszínek, a vanília, bézs, homok. Az anyagok: selyemsantung, tiszta selyem, a len különös keveréke, amelyben 78 százalék tiszta selyem van, így az anyag fényes, és nehezebbek a ráncai, kevésbé gyűrődik. A fényes felületeket flitterrel, gyönggyel dúsan díszített részletek is hangsúlyozzák. A kötött anyagok tervezője egy Németországban élő magyar származású hölgy, akinek valamennyi pulóvere, kardigánja szinte műalkotás.Csaknem természetes, hogy minden alkalomra – strandra, teniszezéshez, munkába, estélyre – kínál öltözetet a márka, s valamennyi kiegészítőről – cipőről, táskáról, övről – is gondoskodik. Az e szezonra készült kölnije egynyári illat, amely a trópusi nyaralás felszabadultságát, frissességét idézi.
Kucsera Gábor nagy dolgot tett, ezért hálás neki a kormánybiztos
