„A hülyeség ragad, dekódold magad!” — ilyen és hasonló figyelemfelkeltô feliratú óriásplakátok jelentek meg a hozzá tartozó különös, antennás figurákkal, majd felbukkant a bi-bi-bí a rádiókban és a televíziókban is.
A cég 1997 novemberében elsôként vezette be a magyar piacon az úgynevezett elôre fizetett, kártyás szolgáltatást. Az eltelt közel négy évben azonban sokat változott a népszerû szolgáltatás célcsoportja. Felhasználói között egyre fiatalabbakat találunk, így a Bee ennek megfelelôen elsôsorban a tíz—tizennyolc éves korosztályt célozza. Kialakításakor alkotói figyelembe vették a korosztály jellemzôit: könnyed, bohém, gondtalan, divatos, laza. Az életkori sajátosságokból adódó idôszámításhoz maximálisan igazodik a díjzónák kialakítása: reggel hét és délután két óra között az iskolában kénytelen tölteni az idejét a Bee-használó, így a tarifák ekkor a legmagasabbak, de aztán jön délután kettôtôl a „Csevegô” , amikor már akár bruttó negyvenöt forintért meg lehet tárgyalni a matekdoli aljasságait, vagy hogy miként lehetne „becserkelni” a C-sek üdvöskéjét. Az „Éjszakaszba” lépve este kilenc órától kitárgyalható az összes randevú, már huszonöt forintért percenként. A Pannon GSM a Bee Original tarifacsomag esetében is másodperc alapon számláz. A bee-s egyenleget a már megszokott három, különbözô értékû (3600, 7200, 14 400) feltöltôkártyával lehet feltölteni, akár bankautomaták segítségével a PannOnline-on keresztül, vagy hálózati kódokkal is.
Az új kártyás márkát választók is igénybe vehetik a már jól bevált és ismert szolgáltatásokat és kedvezményeket, így például a Páratlan számot — amely ötven százalékkal csökkenti csúcsidôben a kedvenc számok hívásának költségét —, vagy éppen a PannonWAP-ot, vagy a roamingolást. Természetesen — az arra alkalmas készülékekkel — elérhetô az operátorlogó- és csengôhangletöltés is.
A Bee Original csomagokhoz csak speciális Bee boltokban lehet hozzájutni, a Pannon GSM területi képviseletein és bemutatótermeiben nem kapható. A viszonteladói bolthálózat Budapest mellett harmincegy vidéki városban, hatvanhat értékesítési ponton, fôleg plazákban, teszi elérhetôvé az új ôrületet. Ezek a színes, feltûnô helyek már messzirôl könnyen felismerhetôk, hiszen magukon viselik a Bee márka jellemzô külsô jegyeit.
Ugyancsak a Bee forma- és színvilágához igazodik az új márkát bemutató site is, melyet a bee.pannongsm.hu címen érhetnek el az érdeklôdôk. A rózsaszín, zöld, sárga színekben pompázó honlapon a szolgáltatás ismertetésén, a vele igénybe vehetô szolgáltatásokon túl a Bee Originallal megvásárolható készülékek választékával is megismerkedhetnek az oda látogatók, de ismerôsként üdvözölhetik a Bee családot is: BeeBoyt, BaBee-t, BeeDögöt.
Feljelentést tesznek Márki-Zayék botrányos versenye ügyében
