A Ferihegy expressz beruházását 20 milliárd forintra becsülik. A tervek szerint 2003 végére készülhet el, amennyiben a szükséges döntéseket a jövő év közepéig meghozzák az illetékesek. A bejáráson szó volt arról is, hogy Rákos állomáson új biztonsági megoldásokat kell kiépíteni. A MÁV Rt. és a TriGránit Rt. a ferihegyi gyorsvasútprojekt megvalósítására Ferihegy Expressz Kft. néven, 50 millió forintos alaptőkével társaságot hozott létre a konkrét kivitelezői munka megindítására és a szervezésre.
Halász Csaba Ottó, a MÁV Vagyonkezelő Rt. igazgatója elmondta, hogy ez a társaság bővülhet a projektben érintettekkel, például az LRI-vel, illetve más érdeklődőkkel. A tervek szerint a gyorsvasút 20 percenként indulna és 20 perc alatt tenné meg a két végállomás közötti távolságot.
A vasúttársaság vezetői hangsúlyozták, hogy a gyorsvasútprojekt továbbfejlesztésére olyan elképzelésekkel is rendelkeznek, amelyek figyelembe veszik a Ferihegy II. leendő új terminálját, illetve a Ferihegy III. beruházás megvalósítását. A MÁV elképzelései lehetővé tennék azt is, hogy az európai gyorsvasúthálózat érintse a Ferihegyi repülőteret.
Rapid délutáni friss – Padlássöprés: így csinálná a Tisza Párt + videó
